On-line poradna

Krvácení

Datum: 22.10.2010
Typ: - Různé

Otázka

Vaše otázka: Dobrý den, chtěla jsem si oddálit menzes, proto jsem pokračovala v braní dalšího platíčka, vzala jsem si už druhý prášek. Dneska mě začalo píchat v podbřišku a když jsem se šla umýt, tekla ze mě krev jako kdybych měla menzes. Je možné že by to bylo tím? Předevčírem se mi taky objevilo trochu krve. < < Odpověď: Ano. Každá žena reaguje na pokus o kontinuální braní antikoncepce jinak. Většina velmi dobře snáší - nekrvácí, cítí se dobře - spojení třech cyklů za sebou, ale některé špiní či krvácí již při nasazení druhého plata. Nicméně zkuste vydržet v užívání. Chtěla bych se ještě zeptat na tohle: mě už se to právě jednou stalo, ale to jsem si ani nic neoddalovala a krvácela jsem celí měsíc, vždycky jenom ráno. Byla jsem s tím u doktorky a ta mi řekla, že jsem v pořádku. Nic nenašla. Bojím se jeslti to není znova ono, ale nevím co s tím. Nedávno jsem i krvácela při styku s partnerem. Co by to mohlo být?

Odpověď

Příčin krvácení může být mnoho, nejčastěji jde o hormonální dysbalance, ať již spontánně vzniklé nebo při užívání antikoncepce, jinou příčinou může být zánět, ale to byste měla jistě i bolesti či teploty. U krvácení po styku se vždy obáváme léze hrdla děložního, ale pokud chodíte na pravidelné kontroly, tak je to velmi nepravděpodobné. Tedy těžko Vaši příčinu krvácení odhalit, ale spíše bych vsadil na poruchy hormonální regulace.
Dr. Fait



Zpět na seznam otázek